prao plats



visst är bilden fin? tog den i sommras, saknar sommaren :(

haha det är så sjukt pinsamt. Jag har ringt en kille angående min prao plats tre gånger nu och han har inte kunnat prata i tele någon gång av dom.
Det känns som att jag stör honom men så får det gå om man ska få den praon man vill ha.

Jag vet faktiskt inte vad jag ska göra just nu, det blir väl att äta när pappa kommer hem men biologin orkar jag inte göra, chanti är borta hela veckan igen och film orkar jag inte se på nu  ;)

jag har faktiskt lust att dra ut och göra någonting, det kanske blir att dra ut och springa elr bara träna på danserna om och om igen tills det ser riktigt bra ut.

Roligt inlägg i know ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0