Sandra idag :D<3




Hejsan alla fina läsare! Idag slutade vi vid 10 över ett, vilket är våran vanliga tid. Efter skolan åkte jag och sandra till godisborn och köpte typ ett kilo godis var ? :O
Är vi tjocka elr vad? Så det blir att käka upp allt godis inom en längre framtid , men efter att den är slut blir det att sluta käka godis.
Det är inte alls lika gott längre som det var förr när man längtade en hel vecka på att få äta godis, men nu ? Nu äter vi ju godis varje dag? Snart kommer alla lida av fettma!

När vi kom hem till sandra åkte vi till stan och hyrde 3 st filmer, 2 skräckisar och 1 komedi. Vi han bara se 1 skräckis men den andra fick jag ta med hem, sandra hade redan sätt den utan att hon viste om det.

Efter filmtittandet åkte vi hem till mig, kollade på camp rock 2, sen käkade vi och sen skjutsade jag hem henne. Vi hade varit längre om hon inte skulle gå upp vid 5 imorgon bitti, stackars tjej, när det väl är helg så går hon upp ännu tidigare än vanligt. :(

själv blir det att bara ta det lugnt i helgen, har ingen lust att umgås med några människor, bara ligga hemma och mysa :)
har även mycket skolarbete tills nästa vecka som ska in...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0