Tråkig skoldag.



Bullarna är jätte små, tro inte att jag äter så många annars ;)

Nu har skolan börjat bli super tråkig, nu vill jag bara ha sommarlov igen.
Låg nästan och sov på en bäk idag på hålet för det finns inget att göra i skolan. :P

Nu sitter jag här med en kopp varm choklad med marshmallows i och ett fat med bullar. Chokladen hade varit mycket godare om det hade funnits grädde hemma men nepp, så det blev utan ;)
Det är något av det bästa man kan göra när man känner sig kall och sjuk, min hals blir bara tjockare och tjockare, jag kan knappt svälja längre :(

Men det blir att dra till dansen ikväll, även fast jag känner mig lite sjuk. Den börjar vid 8 så har god tid på mig att plugga till provet imorgon, men är inte säker på om jag orkar gå till skolan. Den är så jävla tråkig så längtar inte ett dugg...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0