Va hos nagelbaren idag.


Som många utav mina kompisar vet så har jag haft väldigt många problem med min navel piercing.
Jag har haft infektion , sen försvann den och sen för några dagar sen fick jag tillbaka den. Idag när jag var på stan så gick vi in på nagelbaren för att kolla upp vad det kan vara för fel och självklart så har svullnaden försvunnit och det röda gått bort? Är det inte skummt? :O

Så nu blir det att tvätta den varje morgon och kväll tills om 3 månader då jag äntligen får ta ut den! :D
Har en speciell navel piercing på G så det blir nog att beställa hem den :)

Såhär ser den ut just nu, den är lite svullen nu, men det mesta har gått bort :)

Väldigt avlång bild :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0