Va och träffa jullan några timmar :D:D:D

Har verkligen saknat den bruden!!
Vi drog till slottet, tog lite höst bilder och as garva åt en bild , ska lägga upp den antingen senare elr imorgon ;)
Sen när vi drog hem till jullan vid 8 tiden tror jag, sjöng vi högt som vanligt , det hördes nog ända till stockholm. Sen när vi kom vill fågelbo kiosken va det typ 4 poliser med en moppe och 2 bilar, jag fick värsta klumpen i magen och blev riktigt nervös. Men dom stoppade inte oss som tur va.
När vi kom hem till julia så va vi så kalla så vi gjorde varmt te och satt och snacka en massa. Sen drog jag vid kvart i 9 och här sitter jag nu. :D

Hon håller på att lägga upp bilderna på fb så några kommer i nästa inlägg, hennes data stängdes av och CPa sig så här har ni snart en ett års gammal bild så länge :) <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0