Helgen!






Är hemma och lyssnar på musik och leker lite med mobilen. Jag tror inte att jag har berättat vad som händer i helgen.

idag: Snart ska jag städa och lite sånt. Senare ska jag fixa mig och sen drar vi hem till Jessica och Johanna på lite party. Så vi får se hur länge vi blir där :)

Imorgon: Så ska jag och mamma åka upp till stockholm för att sova hos min moster. Vi åker vid 11 tiden tror jag, sen blire shopping, restaurang och bara tjejmys!

Söndag: Vet faktiskt inte hur länge vi ska vara borta men sen när jag kommer hem ska jag förmodligen träna och plugga lite.

Så uppdateringen kanske inte blir så bra, men ska försöka iaf. Vet ju inte ännu hur man lägger upp bilder från mobilden så det är lite tråkigt med bildlösa inlägg ;)

Men skriv till mig om ni vet hur man gör, då blir jag riktigt tacksam och glad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0