Lördagen!


Hejsan! Vi har inte hörts på ett tag nu.
Igår vid 10 tiden åkte vi upp till stockholm. Vi träffade moster, gick ut och shoppade och åt en sån jävla god sallad som var hur stor som hellst! Sen shoppade vi lite till och sen drog vi hem till moster, åt jordgubbar och fixade oss.
Vid halv 8 tiden drog vi ut och åkte till skrapan en skit hög byggnad. Sen åkte vi upp enda högst upp och va där på en bar, haha det är 18 års gräns men jag kom in ändå ;)
Så vi drack drinkar, käkade lite mat och bara myste och kollade på den fina utsikten över hela stockholm :)
Vid 12 tiden tog vi tunnelbanan hem till moster och då hade vi köpt lite chips och cola , så vi satt i hennes lägenhet, pratade om allt och bara hade det mysigt.
Sen fick jag massa fina kläder av henne, och i fredags fick jag en påse med kläder från ellinor, super kul ju!

Min super goda sallad!


Moster :D


Jag och moster i baren :)


Min jordgubbsdrink



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0