Svar på kommentar




Hej sara! Vad roligt att du gillar bloggen :)
Självklart kan jag svara på dina frågor.

1. Jo visst kan jag göra det, jag har aldrig riktigt vågat mig på att göra något videoinlägg men vi får väl se om jag vågar mig på det, men ett inlägg kan jag självklart göra :)

2. Jag bryr mig inte så mycket om vad jag har på mig längre till skolan och under vardagen, jag brydde mig jätte mycket förut och så men nu går jag mest runt i jeans och linnen. Jag orkar inte tänka på vad andra tycker och tänker kring min klädstil , jag går i det jag känner mig bekväm i. Och anledningen till att jag inte gör dagens outfitt är väl det och sen shoppar jag inte så mycket längre, håller på att spara till en iphone. Men de dagarna jag känner att jag vill dela med mig av mina kläder så tar jag lite bilder, vilket händer lite då och då :)

3. Ja de är tsm och de är super gulliga tillsammans :)

Hoppas du är nöjd med dina svar, annars är det bara att kommentera nya. Kramis!

Kommentarer
Postat av: malin

hej!

den blonda tjejen är det jag eller? XD<3

2011-04-03 @ 12:42:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0