Dans träningen!




Fyfan vad jag var svettig! Jag var knall röd i hela fejan och mina ben darrade och sved för jag var så trött.
Men roligt var det, och lite pain in my as skadar aldrig.
Våran dans är såjävla rolig och imorgon på idrotten får vi se om jag och madde tränar lite på den :)

Dagen har varit väldigt annorlunda! Det har varit lite bråk i skolan som inte har retts ut och det har ju inte varit roligt kan jag säga er. Det var inge sånt bråk där vi skrek på varandra men mera tjafs och saker som var tvungna att redas ut. Går det tre år utan att någon säger något så tycker jag verkligen att det var påtiden!

Nehepp... Nu ska jag sova tror jag. Är skit trött och har pluggat allt som ska vara pluggat så nu äre dags att sova lite, sover såjävla djupt nu mera, är helt borta när jag vaknar ;)

Vi hörs imorgon, ska börja plugga på ett prov imorgon som jag ska ha på torsdag så jag kanske inte hinner blogga så mycket, men puss och kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0