Dansträningen!






Idag gick det jätte bra på träningen, det var jätte kul och vi gjorde klart vår andra låt. på två gånger så gjorde vi en hel låt, nice säger jag bara!
Det jobbiga var bara att jag hade jätte ont i huvudet och var trött efter att ha sovit dåligt inatt :(

Har precis kollat igenom engelskan , det känns väl okej, kan alla glosor och verben iaf. Det andra har jag ingen aning om eftersom att jag inte har fått något papper på det. Men iaf så längtar jag faktiskt till skolan imorgon.
Jag vet inte varför men har bara lust att gå dit ;) Sen vid typ 6 tiden ska jag och mamma på stepp eller vad det hette och köra hård träning. Det är riktigt kul att ha kommit igång med att träna!

Nu ska jag duscha, sen sätta på mig nått att sova i och krypa ner och läsa min bok. Vi hörs efter skolan imorgon!
Puss!

Kommentarer
Postat av: Mikaelirene

I love this page.

2011-09-07 @ 07:49:17
URL: http://mikaelirene.blogminds.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0