Drar snart till frasse!




Idag var det uppsats skrivning, blev klar jätte tidigt och satt och väntade i en kvart innan jag fick gå, hade hål sen i 2 timmer AS NICE! Så jag och fillan satt vid en hiss och diggade musik och skrattade. Sen efter skolan åkte jag och mamma och tränade på gymmet och nu är jag här!

Snart ska jag till frasse vilket blir Första gången för iår (ungdoms gård typ) , det ska bli skit kul att få träffa alla igen.
Vi åker vid kvart i 7 så jag är väl hemma runt 10 halv 11 sen då.
Jag vet inte om jag bloggar något mera idag, annars hörs vi kanske imorgon.

Är helt upptagen imorgon, ska först på stan med johanna och sen sover jag kvar där. Myyyysigt!
på lördag kanske jag skulle va med sandra är inte helt hundra, men vi hörs om det senare.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0