Emil sover här imorron! :D


hejsan!
Längtar som fan till imorron, pappa fyller som sagt 50 och det betyder att våra kompisar från stockholm kommer hit och sover kvar! :D
Jag har inte träffat dom sen i sommras så det blir riktigt kul att få träffa dom igen. De kommer hit vid 7 tiden sen drar vi ut och äter middag på restaurang och sen ska väl jag och emil hitta på nått skoj :D
Och för er som inte vet vem emil är så är det en kille jag har vuxit upp med och han är verkligen som min bror, vi säger till och med att vi är syskon om någon frågar ;)

Nu sitter jag i sängen och kollar på wallander sammtidigt som jag käkar chips och dricker fanta, sen blire att sova och upp tidigt imorgon bitti.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0