Gårdagen :)


Jag vet att jag har varit dålig på att uppdatera men har inte haft tid!

Igår så drog jag till sandras pappa vid 2 eller 4 tiden, kommer inte ihåg, sen lekte vi med emma och gick och köpte godis på coop.
Sen vid 6 tiden åkte vi till hennes mamma och käka och lite sånt, sen träffa vi viktor, matte och david. Vid 12 tiden la vi oss och kolla på film och sen somna vi.

Idag vakna vi vid 10 , käka daim till frulle sen åkte jag hem vid 12 tiden för sandra skulle till stallet , like usual ;)
Sen fick jag veta att emma har magsjuka och jag pussade henne så jag är rädd att jag är smittad nu. Emma är sandras 1,5 åriga lilla syster :)

Nu ligger jag här i sängen och funderar på om jag verkligen orkar träna idag, vill men orkar nog inte ;)

Skulle sätta på en film för jag fick 5 st av sandra igår, men ingen utav dom funkar så jag fattar inte vad jag ska göra :(

Vi tog inga bilder eller något så det blir ett bildlöst inlägg ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0