Gymmet imorgon




Nu ska jag lägga mig och läsa lite fysik men kommer antagligen somna eftersom att jag är så sjukt trött nu mera. Det är såjävla skönt att gå och lägga sig i tid och vakna på morgonen och känna att man är lite pigg, flyger ju inte direkt upp ur sängen på morgonen men lite lättare är det iaf att komma upp.

Har glömt att berätta att jag och mamma har skaffat årskort på friskis och svettis vilket betyder att det blir gymträning ungefär 2-3 gånger i veckan, det får inte bli för ofta, då kommer jag bara tröttna ;)
Har bestämt mig för att käka upp allt godis jag har nu (vilket är jävligt mycket) och sen skaffa en platt och fin mage till sommaren. Ni som känner mig vet ju att jag är som en hamster, köper massa godis och lägger de i en låda och sen käkas de inte upp, men mina kompisar i skolan måste nog ha blivit lite trötta på mitt godisätande nuförtiden, just nu står dumlelakrits högst upp på listan! :D

                                             

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0