hemma igen!




Kom nyss hem från frasse, det var riktigt kul och mysigt. Vi hade kuddkrig, åt marshmallows (stavning) och busade omkring. Nästa vecka kör vi på samma sätt.
Haha när vi skulle åka hem så satt malin i julias knä eftersom i pappas bil har vi bara tre säten, så precis när vi hade åkt typ 50 meter så står en polisbil där. Så vi slänger oss ut och jag och julia går upp en bit i backen. Sen när vi ska hoppa in igen så åker vi några meter sen står det en bild parkerad mitt i gatan så julia fick gå hem och vi andra åkte vidare ;) Sorry julia!

Nu ska jag lägga mig och sova, jag måste vara pigg till imorgon när jag ska hem och slagga hos familjen östergren! :D
Vi hörs nog imorgon hos johanna!
Puss och kram, ha en mysig fredag imorgon! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0