LOOOV!


Hejsan! Nu har vi äntligen sportlov och får vila upp oss och bara ha kul i några dagar.

Jag har varit dålig på att blogga för har inte varit speciellt pigg eller haft tid.
Igår tex så va jag och träna efter skolan, sen drog jag till julia och efter det till frasse, vi kollade på film, käka gott och hade det mysigt.

Idag va jag med fillan, vi va på stan ett tag och sen drog vi hem till henne, vi han inte göra så mycket eftersom att jag skulle hem vid 6 tiden, men det får bli längre nästa gång ist :)

Har precis käkat krabba och sånt till middag och funderar faktiskt på att snart gå och lägga mig, är så himla trött efter den sega skolveckan ;)



har inga nya bilder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0