min rädslor

30 utmaningar

dag 16 - mina rädslor
dag 17
- min favoritplats
dag 18 - min önskelista
dag 19 - mina drömmar
dag 20 - äckligaste stället jag varit på
dag 21 - mina svagheter
dag 22 - någon jag trivs tillsammans med
dag 23 - min familj
dag 24 - min favoritmusik
dag 25 - mitt rum
dag 26 - finaste stället jag varit på
dag 27 - mina starkheter
dag 28 - min favoritsak hemma hos mig
dag 29 - min favoritfilm/mitt favoritprogram
dag 30 - mitt smink

Jag är väl som alla andra och hatar småkryp? Hatar alla sorters småkryp som kryper, usch de är såjävla äckliga och läskiga :P
Sen hatar jag verkligen ormar, har aldrig gjort det förut men nu för tiden hatar jag dom ;)

Fast min största rädsla är mörka skogar. liten skog som stor det är ändå en av det värsta som finns!
Jag gick för någon dag sen I en mörk skog för att jag skulle gå ut med chanti, fyyyfan, det kommer jag aldrig göra om ska jag säga er. Inte efter alla läskiga skräckfilmer jag har sätt ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0