Något jag önskar att jag gjorde mer


30 utmaningar

dag 14 - något jag önskar att jag gjorde mer
dag 15
- det här får mig att gråta
dag 16 - mina rädslor
dag 17 - min favoritplats
dag 18 - min önskelista
dag 19 - mina drömmar
dag 20 - äckligaste stället jag varit på
dag 21 - mina svagheter
dag 22 - någon jag trivs tillsammans med
dag 23 - min familj
dag 24 - min favoritmusik
dag 25 - mitt rum
dag 26 - finaste stället jag varit på
dag 27 - mina starkheter
dag 28 - min favoritsak hemma hos mig
dag 29 - min favoritfilm/mitt favoritprogram
dag 30 - mitt smink

Jag har faktiskt ingen aning. Kanske att jag skulle börja träffa fler folk samtidigt och inte bara träffa en kompis i taget, man har ju så himla mycket roligare när man är fler.

Sen självklart att jag pluggade mera. Jag vill ha jätte bra betyg men har varken ork eller lust att plugga på dagarna. Visst jag har fått bättre betyg i 9an än vad jag hade förut men det skulle inte göra nått att ha lite högre betyg :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0