Något jag saknar


30 utmaningar

dag 12 - något jag saknar
dag 13
- mina favoritskor
dag 14 - något jag önskar att jag gjorde mer
dag 15 - det här får mig att gråta
dag 16 - mina rädslor
dag 17 - min favoritplats
dag 18 - min önskelista
dag 19 - mina drömmar
dag 20 - äckligaste stället jag varit på
dag 21 - mina svagheter
dag 22 - någon jag trivs tillsammans med
dag 23 - min familj
dag 24 - min favoritmusik
dag 25 - mitt rum
dag 26 - finaste stället jag varit på
dag 27 - mina starkheter
dag 28 - min favoritsak hemma hos mig
dag 29 - min favoritfilm/mitt favoritprogram
dag 30 - mitt smink

det finns två sätt att se på den här frågan, antingen någonting jag saknar här just nu i livet eller något/någon jag saknar ;)

Det får väl bli begge delarna så blir ni nöjda ;)

Just nu saknar jag en pojkvän, har nog aldrig riktigt velat ha någon så mycket som jag vill just nu. Har snackat med många underbara killar den senaste tiden men vissa känns bara inte rätt, det måste va någon som inte är för på lixom.

Sen någon jag saknar är det ju självklart ebba! Vi hade det så otroligt kul förra veckan. Hon ska försöka ta sig upp hit om ett tag men tills dess så saknar jag henne något otroligt. Det känns som att det bara är hon som riktigt förstår mig, kanske eftersom att vi har känt varandra hela livet ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0