Plugg Plugg Plugg!




Har såjävla mycket plugg nu mera, hade ett kemiprov för bara några timmar sen , och ja det gick väl bra. Hade bara pluggat på det i en dag och skrev på allt så några rätt borde jag iaf få.
Satt nyss och plugga fysik , har prov på det imorgon, börja nyss men han inte klart för jag somna på matbordet ;)
Haha det börjar bli min nya grej, har gjort det flera gånger den senaste tiden.

Vi såg även på barnhemmet på spanskan, har redan sätt den men den är såjävla bra, haha alla satt och hoppa till ;)
Skräckfilmer är lixom min grej, tycker inte om så många andra filmer :P

Nu ska jag fortsätta läsa lite ur fysik boken sen blire mat och soooova!
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0