svar på kommentar!




Svar: Det var en riktigt rolig fråga men jag har faktiskt två st som jag alltid har velat ha :D

1. Jag har alltid enda sen jag var liten velat kunna flyga. Om det är någonting som skulle vara super härligt och kunna ta sig fram riktigt fort så skulle det vara att flyga.
Det finns så himla många "superkrafter" som jag skulle vilja ha men att flyga är en utav dem :)

2. Jag tror nog att alla skulle vilja kunna trolla, tänk att bara vifta med ett spö/händerna och så händer det man vill. Bara säga, hokos pokos jag vill till kina så hamnar man där, hur härligt skulle inte det vara?
Kunna få den snyggaste killen att börja gilla en eller bäst utav allt att bli miljonär och känd, det är mina drömmar det ;)

Hopps du fick svar på din fråga :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0