3 sanningar om mig!




Nu tar vi och kör en sån dära 3 sanningar, det var ju ett tag sen ;)

Jag har en hemsk fobi för disktrasor. Jag kan inte ens ta i dom. Jag tycker dom stinker något fruktansvärt och det är så obehagligt att hålla i dom. Usch , jag tar hellre massor av papper eller en helt ny disktrasa än att använda någon som man inte vet vart den har varit någonstans.
Som tex när jag ska damma mitt rum, då har jag min egna lilla gröna disktrasa som ligger i torkskåpet, någon annan rör jag inte, för då får jag panik!

Jag hatar när någon skriver mm eller ok. Då får jag seriöst utbrott! Det är ofta killar som skriver det och det är något av det fulaste jag vet. Om det är någon som skriver det tar jag det som om den var sur, vilket det ibland inte alls betyder att den är. Så snälla sluta skriva era jävla mm och bröja skriva okej ist!

Jag vill så gärna ha en kille just nu! Ni som känner mig vet ju hur lätt kär jag blir i killar. Men jag har faktiskt slutat att bli det, tycker inte alls att alla är så snygga längre. Men när man ser på facebook att minst 3 st varje dag har ett nytt förhållande är det ju klart att jag blir super avundsjuk. Helt enkelt, jag vill ha någon att älska och som älskar mig tillbaka. Ingen liten flört utan ett förhållande.
Men bara för att jag vill ha en kille just nu så betyder det ju inte att det får bli den första bästa, nepp, det ska va en underbar kille som bryr sig mera om sin flickvän än datorn, inte som killarna jag känner ;)

Jahapp, det var några små sanningar om mig, kommer jag på några fler som kommer det väl upp ;)

Kommentarer
Postat av: Beatrice Jakobsson (foto)

kul att du är med :)

tack sötnos :D

2011-01-26 @ 21:21:25
URL: http://beattriicee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0