Bytt stjärntecken? :O


Satt precis och kollade på isabelle strömbergs blogg och där skriver hon att alla tydligen har bytt stjärntecken??
Jag som alltid har varit skytten vafan är jag "ormbäraren" nu? Det verkar ju helt sjukt, jag vill inte va någon jävla orm, hatar ju ormar :'(
om det här nu stämmer så ser det iaf ut såhär :

Stenbocken : 20 januari - 16 februari
vattumannen : 16 februari - 11 mars
fiskarna : 11 mars - 18 april
väduren : 18 april - 13 maj
oxen : 13 maj - 21 juni
tvillingarna : 21 juni - 20 juli
kräftan : 20 juli - 10 augusti
lejonet : 10 augusti - 16 september
jungfru: 16 september - 30 oktober
vågen : 30 oktober - 23 november
skorpionen : 23 november - 29 november
ormbäraren : 29 november - 17 december
skytten : 17 december - 20 januari


Kommentarer
Postat av: Beatrice Jakobsson (foto)

vann du en länk i min blogg? om inte anmäl dig igen, KANSKE sista gången innan jag tar en paus att ha dagsen bloggar. (har inte bestämt mig ännu)

2011-01-27 @ 16:24:32
URL: http://beattriicee.blogg.se/
Postat av: amanda

det stämmer inte,

man blir efter vad man föds.

planeterna står på ett visst säts på en viss tidpunkt på ett ett visst sätts när du föds och efter det läser man vad man är för person, och dom kan nt bara ändras.

2011-01-29 @ 22:06:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0