Dålig uppdatering!




Gårdagen var såjävla härlig!
Drog till karin efter 2 tiden. Då kommer jag faktiskt inte ihåg vad vi gjorde. Men iaf, sen frågade karins pappa oss om han kunde skjutsa oss till ica kvantum för att köpa godis men nepp karin ville åka buss!?
Så vi åkte till bt, bytte buss där och sen åkte vi till ica. Det som va så jävla pinsamt va att vi typ råka följa efter 2 killar, fast vi bara skulle till samma ställe. Dom sten glodde på oss :O

Sen fick vi skjuts hem till karin, fixade oss lite fina och drog över till puffen. Där åt vi middag och satt och kolla på roliga klipp på fb. Sen drog vi hem till karin och kollade på skräckis. Jag skrämde dom några gånger vilket jag GILLAR. Fast är såjävla lättskrämd själv så hatar när andra skrämmer mig ;)

Jag har ingen aning om när lucas drog eller när vi somna. Vi låg iaf och pratade och lyssna en massa på musik.

Idag så drog vi ner till rosvalla vid 11 tiden för att kolla när Erik spelade match. De vann, Bra jobbat killar!
sen vid 2 hämtade mamma och pappa mig. Då åkte vi till mina kusiner så satt vi där till typ för en 30 min sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0