Dåligt bloggande :(


Har som sagt kommit hem igen och jag HATAR snön och kylan. Har redan blivit jätte blek men men, ska inte bo här så länge till :D

I torsdags kom julia och sov hos mig, vi tog massa bilder och hade kul, sen på fredan följde jag med henne hem och sov där. Haha vi handlade massa gott och sen spelade vi poker med kina puffar ;)

I lördags kväll (igår) Åkte jag hem till lisa och sov kvar där , och fyfan vad vi har kul tsm! Vi har samma humor och skrattar åt precis allt. När vi kollade på fångarna på fortet så höll vi på att kissa på oss för vi garva så mkt ;)

Idag kom mamma och hämtade mig vid 5 tiden , sen drog vi ner till pappas jobb vid 7 och tränade för fulla muggar.

Nu är jag inne på mammas data och fixar lite bilder , Ni hade fått massa bilder men jag kan inte ladda upp dom :O :S Har försökt i över 30 min nu. Så nu ger jag upp, dom kommer väl upp i nått annat inlägg :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0