Duschad och klar!






Nu har jag duschat, klätt på mig och sminkat mig. Nu äre bara skorna som fattas sen ska vi iväg på begravningen. Usch jag har redan fått en stor klump i magen för det här, gillar inte att gråta och se andra vara ledsna. Och ni som känner mig vet ju hur lätt jag gråter.

Kör på en kort svart glittrig klänning, med svarta (genomskinliga) leggings och en rosa lång tröja över. Till det tror jag att jag tar mina höga svarta klackskor som går upp över knäna.
Man behöver inte va svart klädd men kör på svart klänning ialla fall.

Vi hörs senare!

Kommentarer
Postat av: Leia ♥

Skönt att vara duschad! :)

2011-01-21 @ 14:42:43
URL: http://leiabloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0