En besviken linnéa!


Kan man börja gråta av att man har bytt grupp och inte får dansa med sina danskompisar, japp heter man linnéa så kan man det.
Blev såjävla besviken när jag kom idag med julia och madde och vi såg att vi inte kände någon där. Jag tjurade hela dansen och gjorde fel på varje steg, ville bara bort därifrån.

Så efter dansen gick jag fram till elvira och sa att jag skulle sluta, och jag hade värsta tårarna på rösten så jag typ darrade när jag pratade. Men hon sa att vi fick gå klockan 7-8 på tisdagar istället. Vilket är den grupp som våra förra kompisar dansar i. Vafan vad som ska hålla på hela tiden, när man lärt känna alla i sin dansgrupp och har såjävla kul tsm så byter dom ut den? nää men nu iaf får jag gå med mina andra kompisar!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0