Engelska läxa!




Hej! Pluggar min super roliga engelska verbs läxa. Håller på att dö av uttråkning!
Kan iaf alla orden nu så ska bara träna lite till så dom verkligen sitter tills provet imorgon. Måste även gå och göra svenska läxan , yeeeey!
På fredag ska jag och sanna också ha våran muntliga redovisning inför hela klassen om en bok vi har läst , stå inför klassen är ju något jag verkligen älskar...
Men har verkligen börjat skärpa mig i skolan nu, fick veta igår mitt matteprov som vi hade gjort, och då fick jag veta att jag bara hade 4 fel, hade alla rätt på första delen också, det gjorde verkligen min dag! Sen hade vi svenska ord prov där fick jag 38/40. Är riktigt glad över att få så bra resultat, nu ska jag bara försöka hålla mig kvar på samma spår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0