Fixat lite på bloggen ;)


Fixade lite fort på bloggen, inget jag kommer ha länge men bara tills jag får mitt photoshop tbx :)
Jag har ingen aning om hur jag ska fixa allt men får väl någon idé någon dag.

Nu ska jag käka lite middag sen träna lite till på mitt föredrag och efter det kommer det väl upp nått inlägg till.

Juste, idag skulle madde ta hål i tungan, håller tummarna för dig bruden! När du ser det här får du messa mig och säga hur det gick!

Fick reda på idag att jag bara kommer kunna dansa en gång i veckan vilket jag deppar över. De har höjt priserna så förbaskat mycket, annars får jag betala en dans själv och det har jag inga pengar till. :(





haha känner inte ens igen mig själv med såhär mycket smink ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0