Föredrag imorgon!




Haha mitt ena öga ser jätte mycke mindre ut än vad det andra gör :O :P

För första gången i mitt liv är jag inte ett dugg nervös att jag ska stå inför hela klassen och prata i några minuter. Det sköna är att jag och sanna ska göra det tsm så behöver inte stå där upp helt själv iaf ;)
Vi ska prata om en bok vi har läst så glömmer jag bort vad jag ska säga kan man ju alltid hitta på.

Efter svenskan vilket slutar vid 10.55 så kommer mamma och hämtar mig. Sen åker jag hem, käkar lunch och fixar mig iordning för klockan ett ska vi iväg på begravning.
Jag hatar verkligen begravningar, gillar inte att se när andra gråter. Men vill finnas där och visa att jag bryr mig så jag gör det för familjens skull.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0