Godmorgon!






hej allesammans!
Klev upp ur sängen för inte så länge sen, låg och kollade på it´s complicated , den var jätte mysig och romantis sådära. Asså jag måste verkligen sluta kolla på romantiska filmer, blir såjävla avis :(
Aja, nån gång är det ju min tur också ;)

Idag ska jag kanske sova hos karin, hennes familj ska tydligen käka hos lucas karlsson och det känns som att jag tränker mig på om jag följer med, visst han och jag har känt varandra hela livet + att vi har bott grannar men det känns ändå konstigt.
Så vi får se om jag åker till karin eller om jag stannar hemma idag.

Nu blire att städa mitt rum och bädda rent och massa sånt ;)
Seee yaa!

ser ni på bilderna, mitt hår har faktiskt blivit längre! :D:D:D:D <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0