Godmorgon/dag?






Hej!
Vaknade för inte så länge sen, jag gör inget annat än att sova på helgerna vilket är väldigt tråkigt :(
Sen gick jag upp gjorde scones till mamma och mig, riktigt gott blev det!

Nu ligger jag i sängen igen och funderar på att sätta i mina högtalar i datan och sen börja städa i min klädkammare men det är såjävla kallt där inne så kan inte ens ha den öppen. Jag lovar det är säkert bara 4 grader där inne. Får städa den med vinterjacka och mössa och allt sån skit ;)

sen ikväll ska jag och mamma gymma på pappas jobb, hääärligt. När jag spänner min mage har jag faktiskt fått ett hål i magen, och ett sträck som delar halva magen, haha låter helt sjukt men snyggt äre :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0