Hemma från begravning!



En gammal bild blire då ;)

Det var något av det hemskaste jag varit med om! Att en så ung tjej dör så tragiskt och att hon hade en tvilling gör det inte direkt bättre. Alla grät och inte ens jag kunde hålla tårarna tillbaka, gillar inte att visa känskor på begravningar.

Efter begravningen åkte vi iväg till sjösa till en lokal och åt pappas goda mat och pratade massor med ellinor och levina andersson, mina gamla barndoms vänner. pratade inte så mycket med jessica och johanna, dom satt i ett annat bord :(

Sen åkte jag och mamma och handlade, hyrde också 2 filmer på tempo och sen nu sitter jag här med datan i knät.
Ikväll blire att kolla på filmerna och käka marabou och popcorn! :D

Säger bara en sak! Lev för nuet, det är över innan du vet ordet av det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0