Hemma från jossan! - Biiilder!


Tja alla snyggingar!
Har precis kommit hem, mamma hämtade mig hos jossan för ett tag sen, sen åkte vi och handlade och lite så.
Igår kväll kollade vi på the notebook, och gissa om jag grät? Jag har aldrig gråtit så mycket förut. Hela den gråa kudden var helt svart för den var så blöt ;)

Sen somnade vi till en annan film vid typ 2 tiden.
Imorse vaknade vi vid 12 , åt frulle vid 2 och sen fixade vi oss och tog lite fina bilder ;)
Sen kom viktor, jossans kille dit när jag skulle dra så han träffa honom iaf ;)

Här kommer bilder från idag ! Och ja jag ser gravid ut på alla bilderna med min tröja ;)















Jag älskar dig märta, Du är underbar bruden! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0