Jag fattar inte hur jag lyckas? :O


Det är så typiskt mig att gör illa mig hela tiden. Jag är väldigt liten men är nog en utav det klumpigaste jag känner till. Är det någon som skär sig på ett papper under en nagel så äre jag, äre någon som råkar bita sig i knät så det blir helt svullet och blått så äre lilla jag. Jag har gjort så mycket sjuka saker, gått in i väggar och dörrar både fram och baklänges, cyklat in i träd och ramlat i hundbajs. Om det var någon som skulle behöva 2 ögon i nacken så borde det nog vara jag.

Idag på idrotten skulle jag åla under några mattor, det var som en liten tunnel, och självklart gör jag ju nått dumt.
Jag fastnar med huvudet i ett karborband som sitter längst fram på mattan.
jag bara satt där och grät och hade skit ont, hela mitt hår drogs ifrån mig och mina kompisar stod och skratta åt mig. Efter ett tag så kom sanna och hjälpte mig men det satt som fan, men efter ett tag så kom jag loss :P

Det är så typiskt mig, jag undrar varför det bara är jag som gör så sjukt knäppa saker? :O
Och det konstiga är att allt händer på idrotten. Bobo/Bobbo måste tro att jag är helt dum!?

Kom också på att imorse när jag och mamma skulle hämta upp malin så slog jag i huvudet i garage porten, det är nog mer underhållande att kolla på mig än att skaffa tv!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0