@ lidevads place!



Gammal bild på mig och jossan!

Sitter här i jossans säng och har precis kollat på levande begravd. Den va skit bra men hon låg och sov så jag satt här och hoppa till by myself.

Idag fick vi kladdkaka till frulle i skolan, sen slutade vi vid 12 tiden så jag och madde gick på stan. Köpte en tröja från gina, ni får säkert se den på någon bild imorgon!

Sen mötte jag upp jossan och matte vid två tiden, så vi drog till mc donken och satt där och käka lite. Sen drog jag och jossan till hemköp, köpte ben & jerry´s och sen bar det iväg mot bt. Tog bussen hem till jossan, här fixade vi oss, käkade, sen kom albin hit. Vi va med han en stund sen körde han hem, vi satte oss och käka våra glassar och jossan somna.

Nu ligger hon och sover bredvid mig, ska väcka henne sen för hon har lovat att vi ska försöka ta lite bilder, eller så får det bli imorgon, vi får se!

ha en super bra fredags kväll! Puss och kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0