Saknar nyår!





Och ja, mina föräldrar smyg fotade oss efter vi hade dansat och vi stod och bytte nummer ;)

Nyår var så himla roligt, jag vet inte om jag har berättat om det, är faktiskt riktigt osäker. Men jag dansade med en kille som hette benjamin (ben) och vi pratade i flera timmar, han va från england så jag lärde mig massa nytt. Nu sitter vi och chattar förfullt på msn och har lärt mig massa nya ord ett av dom är "abbreviating" som betyder förkortas :)

Vi pratar just nu om att jag vill åka ner till dom och hälsa på och att han vill komma till sverige, det skulle vara såjävla kuuul!!

Satt även nyss och skrev med min älskade syster ebba som jag saknar något otroligt! Ska kanske åka ner till göteborg och träffa henne på torsdagen vecka 7, läääängtar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0