Stan med mamma!


Hey!
Värsta chill dagen vi hade idag, hade först fysik sen 80 mins SO och då satt vi bara och antecknade. Sen vare 1h bild och efter det ett jätte långt hål/lunch.
Sen vare matte sen sluta jag. Spanskan och engelskan va inställda och pratade med jonas om att jag inte orkade va kvar på elevensval så jag drog hem klockan ett med fillan.

Vi kollade på massa roliga videosar som vi as garva åt, sen plugga vi lite till provet på onsdag. vid halv 4 åkte hon hem och jag och mamma åkte till stan. Har lämnat in endel kläder på nått ställe så hitills fick jag 86 kr ;) haha...

Sen köpte jag ett par gråa jeans på MQ och ett par ljusa jeans.
Här får ni se de ljusa :D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0