Trevlig dag i skolan sådäääära ;)




Måndagen avklarad och skolan var faktiskt rätt så rolig idag ;)
Den började med en 80 mins SO pass där jag satt och skrev mitt prov till och med över tiden, hoppas på MVG :)
Sen vare kuligt på bilden, lunchen var helt okej men någon drog upp en stor jävla dörr på min tå så hela nageln är helt jävla blå :'(
Sen på spanskan och engelskan hade jag och fillan kind a fun time, sen hade vi idrott på elevensval. Jag och jossan sprang runt och pussade på varandra och lekte starka med killarna. Vi var ju bäst så klart.

Nu sitter jag här med varma baguetter med smör på och funderar på att börja packa tills på torsdag, lääängtar som ffan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0