Trött som fan!




Hejsan! Dagen var som vanligt, rolig ibland, tråkig ibland. Är såjävla trött på skolan så det finns inte. Vill bara göra klart nian så man kan få göra det man tycker är kul efteråt. Som sagt så blire restaurang skolan, vilket passar mig för jag hatar ju att plugga ;)

Gick hem tsm med malin idag, vi gick såjävla långsamt ändå så var jag hemma på bara 20 minuter, rekord fan nu när det är snö!

Sen gick jag hem och somnade så sov till klockan 6 sen låg jag och läste ut min fjärde bok på mindre en 2 veckor, BRA LINNÈA! Men den serien är sååå jäävlar bra!

Nu har jag precis käkat, kommer inte kunna somna ikväll eftersom att jag redan har sovit flera timmar. så jag får sitta inne på datan ett tag ;)

Kommentarer
Postat av: Lisa

stackars alla på resturangskolan som får gå med oss två. vi brukar ju vara... lungna (?) tillsammans, :))

2011-01-12 @ 21:29:18
URL: http://lisagranqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0