brännmärken på rumpan

Går inte att ladda upp nån bild? :(

Hejsan! Har haft en grym dag som började med att jag var trött och grinig men gick ut och la mig på en solstol vid poolen med mamma och pappa. Där låg 2 killar den ena såg verkligen ut som min kompis Ludwig som jag bara har sätt i webben så jag trodde först att det var han. Sen när jag hörde att han hette samma namn jag bah wtf!? men det visade sig att de kom från göteborg. Så vi började prata med dom och vi spelade lite kort och sen har vi haft det riktigt roligt i poolen tills nyss, så vi har väl vart sen klockan 10 i morse. i slutet var det bara jag och ludvig/ludwig som badade i poolen och busade med varan, han har dränkt mig jag vet inte hur många gånger ;)
Men sen på dagen gick vi till rutchkanan och när jag åkte såg jag inte att det inte fanns nått vatten därpå för det syns normalt inte heller, så jag satte mig och åkte och brände hela rumpan! Jag har såjävla ont att jag knappt kan sitta, vid lunchen var jag nära på att börja grina för att det brände över hela röven.
Har nyss duschat och sen vet jag inte om vi ska ut och äta, kanske träffar killarna senare, det roliga är att båda är 94 så vi är lika gamla.
Haha lite konstigt inlägg men sånt fåre bli ibland.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0