Hemma från en utekväll




Kom precis hem till rummet och är döö trött! Har kollat i massa "stånd" eller vad man ska säga och försökt att pruta men har haft en dålig dag så har inte lyckats komma till dom priserna jag vill så då har jag skippat det. Köpte en färskpressad apelsinjuice påvägen hem som gav mig lite energi annars värker fötterna och jag är väldigt svettig. Det är runt 35 grader ute och själva "city" ligger 1 km bort så det är rätt mycket att gå varje dag.

Imorgon ska familjen till stranden men ska försöka att ta det lugnt med solen. Vi kanske går dit med ludde och gustav, då lär det bli mycket badande :D
Skriver imorgon för nu ska jag chatta lite, ligger 1 timmme före här i turkiet så ni vet :) kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0