I turkiet





Nyduschad och brun tjej! :D

Hej på er! Mamma fixade internet i en vecka nu så kommer att kunna blogga när jag har tid.
I måndags kom vi till hotellet vid 3 på natten, somnade vid 4 och vid halv 5 började högtalarna dra igång nån jävla mohammed grej som skriker över hela turkiet, blev jätte rädd och trodde att det var krig :O Nu har jag vant mig och dom skriker ut det 5 ggr per dag.
I tisdags låg vi på stranden hela dagen och sen gick vi ut och åt på världens mysigaste restaurang men skiiit snygga killar! Vissa turkar är ju bara för snygga.

Igår lärde jag känna två svenskar som heter emil och ellen, så vi låg och badade i poolen i 5 timmar om inte mera och åkte vatten rutchbanor med våra madrasser, sen gick vi ut på en bar tydligen turkiets bästa nattklubb, drack lite drinkar och sånt och bara hade det mys.

Idag har vi legat på stranden i 2 timmar sen vid ett blev det för varmt så vi orkade inte vara kvar, det var 38 grader i skuggan :O
Så vi gick till hotellet och har bara legat i poolen i 4 timmar med emil och ellen och haft det riktigt roligt. Var nyss och duschade och snart ska vi ut och lyssna på live uppträdanden på hotellet, ska tydligen komma massa ormar! Just nu är det 32 grader och det är så sjukt varmt så det går inte att förklara.
Vi hörs mer senare, kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0