Inget internet

Hejsan, ligger i sängen och har världens huvudvärk. Har bara legat i sängen hela morgonen sen städat och duschat mitt hår som jag inte hade gjort sen i måndags!? Måste börja vänja det med att duschas 2-3 ggr i veckan. Va också nyss ute med chanti, skulle ha kunnat varit ute hur länge som helst, skönt att bara komma bort från allt ett litet tag och bara gå i sina egna tankar. Ska leta lite kläder att ha på mig till kvällen för klockan 6 kommer Johanna och hennes familj på middag, kommer bli galet som vanligt ;) Mitt internet måste ha lagt av igår när det var sånt oväder så kommer inte in på datan så får blogga från mobilen sålänge. Vi hörs kanske senare om det hoppar igång igen, kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0