Irriterad




Godmorgon på er!? Gårdagen var riktigt mysig, jag och sanna käkade middag vid 11 på kvällen och vid ett fixade vi hennes säng riktigt mysig, problemet var att den typ explodera när vi satt på den så det blev att dela säng. Men det var bara mysigt ;)
Vi somnade runt tre och sen gick vi upp halvt döda klockan elva. Jag skulle direkt sätta igång och baka för att vi får gäster om 5 min, men då såg jag att vi inte hade några ägg. Så det var bara att skynda sig till affären och handla lite och sen sätta igång och baka. Är irriterad på mamma för att hon blir sur så lätt så har bara lust att låsa in mig på rummet hela dagen och kolla på film, men det får vänta tills senare.
Snart kommer några från släkten hit som jag aldrig träffat från göteborg och stockholm, så det blir kul.
Vi hörs senare, kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0