I've never felt like this before


Hej! Sitter i sängen och blev nyss tröstad av min lilla mamma som försöker göra mig på allt bättre humör nuförtiden. Det är jobbigt att gråta över en kille så mycket att man inte får någon luft. Ludvig är nog den underbaraste killen jag träffat, han gjorde mig alltid på bra humör även när han dränkte mig hela tiden ;) Jag saknar honom något otroligt och skulle göra vad som helst för att få träffa honom så fort som möjligt. Jag skiter i vem som läser det här, jag är kär och bryr mig inte om vad andra tycker om det. Vad som än händer mellan oss så kommer du alltid att vara min första förälskelse, för såhär som jag har känt och känner har jag aldrig känt för någon annan tidigare. 

Här är några av våra roligaste minnen tillsammans under två super veckor.
Jag hoppas att du inte tog illa upp, även fast du vet hur mycket du betyder för mig.

 










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0