mysdag




Tjenare! Vaknade vid 10 imorse, gjorde mig iordning och duschade och drog ner till poolen. Träffade ludvig och gustav så bada en massa med ludvig så vi orkade inte åka till side ;)
Så vi käka lunch med deras familj och sen drog jag och ludvig upp på rummet, drog väl vid 3 tiden skulle jag tro. Sen låg jag och kollade på gossip girl och sen kom gustav och hans mamma och åt med oss medans ludvig var ute med sina kompisar. Dom drog nyss och sen får vi se om jag och ludvig träffas eller om det blir imorgon ist.
Nu käkar jag körsbär och lyssnar på galet bra musik, vi hörs senare!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Lägg ut bild på gustav och en bättre bild på ludvig :)braaa blogg! :) <3

2011-07-12 @ 21:40:23
Postat av: anonym

är det något mellan dig o ludvig eller har du någon här hemma som du gillar ?

2011-07-13 @ 19:12:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0