Packning






Packning är i fullfart hemma hos oss just nu, har hitills inte packat så mycket men känner att jag inte behöver ha så mycket saker med mig. Vi ska shoppa riktigt mycket så behöver bara några outifs med mig. Fick också mensjäveln idag LYCKAT men får väl göra det bästa av resan ialla fall. Senare kommer mats och hämtar gullungen min (hunden), har lekt med henne hela morgonen, kommer sakna henne något otroligt mycket. Sen ikväll ska jag åka förbi både sanna och adam och säga hejdå, ska också gå och lägga mig riktigt tidigt ikväll så morgondagen kommer fortare.
Vi åker till arlanda imorgon halv 2 härifrån på dagen, sen ska vi käka, kolla i tax freen lite och planet går halv 7. Vi kommer till turkiet runt halv 11 på kvällen och sen är det 2 timmars bussresa framför oss till alanya. Har både åksjuketuggummin och armband som ska hjälpa, sist jag skulle åka till skavsta kom jag inte ens fram till statoil innan jag höll på att spy, haha typ 1000 m från vårt hus lixom, jag är såjävla flygrädd så brukar vara nervös 1 vecka innan jag ska åka.
Nu ska jag fortsätta att packa och sen blir det maaaat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0