pool, glass, minigolf




Åkte till sanna vid halv 3 tiden, satte oss i poolen i 1 timme sen blev vi så varma så vi drog till hamnen och käkade glass. där var det ännu varmare så vi gick till en lekpark, åkte upp och ner på en sak så har ont i fram stjärten ;) sen fick vi för oss att spela minigolf så vi hämtade pengar hos pappa och sen körde vi en runda. fyfan vad jag sög, på bana 6 sköt jag ut bollen på gräset minst 8 gånger och missa den några hundra... Men iaf, sanna vann stort men det gör inte mig till en dålig förlorare. så vi sjöng, skrek och skratta en massa när vi åkte hem.
Har precis duschat för jag trodde jag skulle träffa adam men vi skippade det för vi skulle bara kunna ses i 2 timmar :( Så jag ska faktiskt börja packa lite idag! Lyssnar på min favvo låt och är allmänt glad, skrattar och skojar en massa med pappa :D
Nä men vi hörs sen, kramis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0