Rhodos & badat med underbara vänner




Hej alla underbara! Har inte mått så här bra på riktigt jävla länge, är såjävla glad så jag skulle kunna gå ut och springa några kilometer ;)
Drog till rhodos, träffade sanna och hanna vid bion sen satt vi och väntade på kajsa och frida i 40 min innan dom kom, då beställde vi mat, hade det riktigt trevligt och mysigt. Vid 9 tiden drog vi tjejer till piren och träffade matte,viktor,danne,malin, rasmus och hanna, sen kom adam, hugo och vilgot också. De flesta badade, jag har nog aldrig legat i så länge i nyköping förut, såjävla varmt! Hanna tog en massa fina bilder men som jag inte har fått en som kommer upp senare kan jag lova er!
Kom hem vid 12 tiden och nu sitter jag här, pratade och webbade förut en massa med julia, saknar henne något enormt! men det var lite kul att en spanior i bakgrunden kollade på oss när vi webbade ;)
Nu ska jag skriva klart med adam sen gå och lägga mig. Puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0